Ny inställning

Nu har suttit och raderat ett helt gäng inlägg på bloggen. Jag har nämligen bestämt mig för att satsa på att göra den här bloggen till mer av en debatt blogg. Alltså: inga "dagbok-inlägg" eller så. Alla inlägg här efter kommer vara mer 'proffsiga' om man säger så. Det kommer vara debattartiklar, djupare texter, dikter, små noveller, krönikor eller satir. Allt ska dock vara texter som kan förekomma i en tidning eller böcker. Är du alltså här för att läsa om min vardag kan du lämna bloggen. Den kommer dock fortfarande vara personlig eftersom många av texterna kommer spegla mina åsikter eller hur jag mår och sådär. Så nu är det bara att köra på, istället för att skrika på lektionerna kommer jag skrika här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0