Fredrik Burestad är en lugn och sansad kille.

Min design fortsatte krångla igår men nu tror jag de ska funka.

Igår frågade jag mina klasskamrater vad jag skulle skriva för provocerande text nästa gång. Fredrik tyckte jag skulle skriva om honom. Jag svarade att jag kan skriva att Fredrik är extremt cool för det är väldigt provocerande, men jag har ändrat mig! Att vara provocerande handlar ju om att säga något som känns så fel att man blir frustrerad. Om jag skulle säga att Hitler var ju en rätt så snäll kille om man tänker efter och vara helt seriös så skulle det vara pårovocerande. Därför har jag nu ändrat mig och skrivit en ny text om Fredrik som är väldigt provocerande i min mening...

Fredrik är en lugn och sansad kille. Han är aldrig jobbig eller irrriterande. Man känner aldrig att man vill slå till honom i huvudet med ett  strykjärn eller så. Han bara sitter på lektionerna och håller sig lugn, han tar alltid hänsyn till människorna runt omkring sig och han skriver aldrig snopp i ens  skrivbok eller något sånt. Han är bara hemskt trevlig och normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0