en fråga bara...


... är det taskigt att bli gladöver att någon du ogillar är otrevlig mot dig och därför antagligen ogillar dig med?

Jag menar... om jag försöker vara trevligmot dennna person trots att jag inte gillar henne och hon ändå beter sig bitchigt. Är det fel att bli glad då? Varför jag blir glad? För då är det inte bara jag som är en bitch, utan även hon. Och om jag sedan fortsätter vara trevlig mot henne och hon fortsätter ändå vara otrevlig, då är det BARA hon som är bitchig :D

eller så har någon berättat att jag inte tycker om henne och därför är hon bitchig. Så när jag sen försöker vara trevlig framstår jag bara som falsk??


gaaaaaaahhh... jag hatar sånt här tjejgräl och skit. Jag brukar normalt inte hålla på så här, men vad ska man göra om människan verkligengår en på nerverna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0