Gingers i Pottervärlden

Jag är hemma med hosta och har otroligt tråkigt, så vad gör man? Jo man gör en färgkarta av hur man själv föreställer sig alla dessa röda kalufser i Harry Potter böckerna. Varför? Först och främst för att det är kul. Men dessutom för att jag vill vissa att det finns en skillnad mellan alla dessa gingers :) Så här är den:
 
Okej, så vad tycker ni? Vilka håller ni med om, vilke håller ni inte med om? Och vad det gäller Percy's dotter Molly så har jag iiingen aning vad för hårfärg hon har :/ Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Prongs

jag håller med om de flesta förutom att jag tror att Ginnys hårfärg kanske är lite mörkare, men bara litelite!

sen tror jag ju personligen att Lucy möjligtvis skulle kunna ha mörkt hår men det beror helt på Audrey... och vad gäller Molly II så funderar jag på auburn :P

Men annars! It's awesome!

2011-11-30 @ 20:23:18
URL: http://blasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0