Skins - säsong 3, avsnitt 10

Var avsnittet bra?
Ja

Förstår jag Effy bättre nu?
Kanske, men jag tycker fortfarande hon är en fitta.

Tycker jag att att hon och Cook förtjänar varandra?
Ja

Tycker jag att det var dåligt att hon och Freddie fick ihop det?
Man kan tro det, men nej! Om någon kan få Effy att sluta vara jobbig är det antagligen Freddie. (Även om hon verkligen inte förtjänar honom!)

Vad var det bästa med avsnittet?
"Now let's get down to it. No more evasion. No more 'Oooh I'm really fit and mysterious'" Tack JJ! Du är min hjälte och jag älskar dig!

Vad saknade avsnittet?
EmilyXNaomi <3

Något mer jag vill tillägga?
Jag saknar fortfarande Sid och Cassie :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0