...

Jag är så jävla trött på att allt bara går runt runt runt runt runt runt runt runt
Jag är så hemskt förvirrad över allt. Jag undrar om det är jag som är fel och måste ändra på mig, de känns ju som att hela världen är emot mig. Men samtidigt känner jag att jag har all rätt att vara som jag är. JAg undrar om jag tänker för mycket, om allting kanske är sådär hemskt lätt som de verkar vara för alla andra. Men samtidigt vet jag att det inte är så. Ingenting är lätt, allting är gråa skalor och ingenting är absolut. Alltign är ett virrvarr av färger, tankar, val och frågor. Frågor frågor frågor... frågor med svar som skapar nya frågor som skapar nya svar som skapar nya frågor och tillsist är du tillbaks på den första frågan och sen går man under.

Allting känns så omöjligt. Jag får inte plats någonstans. Ingenstans kan jag se mig själv fungera. Jag fortsätter bara se denna ändlösa kamp... Men jag orkar ju inte mer. JAg vill inte! jagvillintejagvillintejagvillintejagvillinte, snälla, låt det ta slut! MEn jag ser inget slut, jag ser bara rädsla. Jag är så trött på att vara rädd. Jag är så trött på att vara jag. Jag är trött på att förstöra allt för alla med min stora jävla mun. Jag är så jävla självisk. Så enomrt jävla skit självisk... och jag orkar inte. JAg orkar inte med att absolut ingen förstår mig. Hur jag än beter mig får jag bara skit... det är alltid jag som har fel... Men fa<n, jag har rätt, jag har faaaan rätt!

Kommentarer
Postat av: josefin

o_o ett tag där kändes det som jag läste mina egna tankar nerskrivna.

Bara att säga till om du vill prata av dig lite!

2011-02-14 @ 20:11:08
Postat av: josefin

o_o ett tag där kändes det som jag läste mina egna tankar nerskrivna.

Bara att säga till om du vill prata av dig lite!

2011-02-14 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0