Sectionals - Glee/HoldOnToSixteen

Är det bara jag som faktiskt tycker att Troubletones var bättre än new Directions? Fast det kanske bara är min stora kärlek för tjejkören som talar. Jag bara älskar dem! Jag vill se Troubletones bli en trio bestående av Sugar Motta, Mercedes Jones och Santana Lopes. Jag vill se dom göra ett coolt glam 50-tals soul nummer tillsammans! Mercedes skulle vara en super sexig souldiva med sin fantastiska röst, Santana skulle ha en femme fatale power-babe attityd med en 50tal-tvist och Sugar kör på en ’ops, did I just drop my pen?’ teasing á Marlilyn Monroe med många små förvånade ansiktsuttryck och ”omedveten” sexappeal. Dom skulle ta världen med storm! Vem bryr sig om att vinna Finals? Vi kommer bli superstjärnor och få skivkontrakt på momangen!

 

New Directions kan plocka ut några av det där pojkarna och forma ett gleektastic boyband som motvikt!

 

Jag tycker dock att det är lite roligt att vi har haft hur många avsnitt som helst där människor klagat på att ingen annan än Rachel får skina och mycket riktigt! Nu när Rachel faktiskt inte kan vara med så lyckas New Directions sätta ihop en föreställning där absolut ALLA får sin egen tid i strålkastarljuset (förutom Rory, what’s up with that?). Och det funkade ju! Det var fantastiska nummer, jag tror bara jag personligen tyckte bättre om Troubletones låtval annars var New Directions LÄTT bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0