Sam och Mercedes - Glee/HoldOnToSixteen

Jag tyckte inte om Sam och Mercedes när de först blev ett par. Jag tyckte det var fint att Mercedes tillslut fick en kille. Men annars tyckte jag varken bu eller bä om Sam och hon som ett par. Men nu fullkomligt ÄLSKAR JAG DOM! Jag är så taggad på en romantisk Samcedes storyline! Det var ett tag sen vi hade lite nyförälskelse i serien, på senaste tiden har vi fokuserat mycket på gamla par som fått problem. Det ska bli härligt att se lite fjärilar och pirr i magen igen.

När Sam tar Mercedes hand och hon ger sitt lilla tal om hur hon kommit över honom och för någon sekund tror vi att det inte kommer bli något men så ropar Sam ”I don’t care how  big and bad your boyfriend is, I’m gonna fight to get you back”. Gulligt ja? Men hjärtat smälter på riktigt när man ser Mercedes lilla leende. D’aaaw-moment right there! Och de söta leendena sluta inte där. Hur Sam först står och gungar med i musiken under I will Survive/I’m a survivor mash-upen för att sedan brista ut i ett leende eller när Sam gör sina stripper-moves under ABC och Mercedes ler både roat och generat på samma gång. Det här är min nya favoritpairing!

Btw, bara jag som tycker att trouty mouth är snyggare än han någonsin var innan?

Bt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0