DU ÄR DUM I HUVET :D

dumdiduuu lalalala!!

möööh!

Jag kan inte koncentrera mig på att skriva när mamma ser på deltävlingarna i eurovision song contest O ____ O'''


Hur kommer det sig att när man själv mår bra över sin tillvaro och självkänslan och självförtroendet är på topp så är det alltid en hel hopp människor som börjar tycka illa om en?

Det är som att människor kan lukta sig till bra självkänsla och typ: MÖÖÖÖH!!! HON MÅR BRA!!!! VI MÅSTE GHE HENNE BITCHIGA BLICKAR OCH SACKA SKIIIIT!!!

Jag vet inte, men det känns som att ju bättre självkänsla jag får desto mer människor verkar tycka illa om mig. Aja, en sak har jag faktist lärt mig på den senaste tiden, du kan inte vara älskad av alla. Bara för att någon människa stör sig på dig betyder inte det att du är bitchig och behöver ändra på dig.

Jag är ledsen, men jag pallar inte vara så jävla snäll längre och alltid försöka göra det bästa för situatuionen. Jag vill bara kunna bitcha och skrika om när jag är sur och skita totallt i att vara pedagogisk och empatisk.

Äh, whatever, jag pallar inte. Ingen fattar ändå, ni är helt enkelt för jävla dumma i huvet för att fatta ett skit.

(Se, jag är en idiot! Jag kallade dig dum i huvet. Var god bli sur!)




Ja, jag är fullkomligt seriös!!








Seriöst, tar du det här som ett skämt kommer jag slå dig. Jag skojar inte, jag är bara galen eller nått...











fan va scitzo jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0