en rubrik sammanfattar och introducerar en texts innehåll...

Okej.. den extremt dålig veckan är tydligen inte alls över och den börjar bli lite längre än bara en vecka... Bajs! bajsbajsbajsbajsbajsbjasbajbsajbsajbsjsbjabsjabs...

Men fuck it jag orkar inte. Jag känner hur ångesten kryper på. Det är som en orm som bor i magen och föriktigt krälar sig upp i halsen och försöker äta sig ut under din haka. Så känns det.

Det är bara så enormt frustrerande för jag känner hur en hel massa uppdämd gråt och ilska sakta pyser över på människor jag inte vill vara taskig mot. Men det går liksom inte. Jag kaninte låte bli att klaga och vara negativ för jag hungrar efter att få utbrott för mina känslor och förståelse.

FAN...

Jag har kommit underfund med att min mamma är en känslomässigt inkompetent robot... tänler att leva med en sån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0